środa, 19 listopada 2008

Zima bez śniegu ;)

Jako że zbliża się zima, pierwszy śnieg już za mną (w sumie to śniegiem był jak spadał a w momencie zetknięcia z ziemią robiła się kałuża :P) miło mi się myśli o ciepłych krajach, gdzie słoneczko grzeje i nikt nie zagrzebuje się w puchowych, ciepłych kurtkach, grubych szalikach, czapkach i rękawiczkach z jednym palcem (w takich podobno cieplej, chociaż ja i tak mam zawsze zamarznięte palce bez względu na to, jakie rękawiczki założę :P). No i tak się stało, że przypadkowo spojrzałam na katalog z biura podróży mojej koleżanki Butryn Travel, którego główna siedziba mieści się w moim rodzinnym mieście, Malborku :) Momentalnie wyobraziłam sobie siebie w Grecji, która jest naprawdę piękna i miałam okazję się o tym przekonać, dlatego taka mała myśl mi przeszła przez myśl, że może w te ferie zimowe... ;)

Oto link do w/w biura podróży, może ktoś coś dla siebie znajdzie :P

http://autowakacje.pl/

Brak komentarzy: