wtorek, 9 grudnia 2008

Sposob na zla pogode

Wiele z nas marzy o podróżach, bądż je planuje.Odpowiedni zasób pieniędzy umożliwia nam niemal natychmiast wybrac miejsce, które chcielibyśmy zobaczyc.Możemy zrobic to błyskawicznie, wystarczy zajrzec do internetu, zorientowac się w ofertach, sprawdzic cennik oraz wybrac termin, który nam odpowiada, prawie gotowe....jeszcze tylko zaglądamy do forum sprawdzamy czy osoby wcześniej korzystające z danego biura podróży są zadowolone, pytamy o warunki, jedzenie, plan wycieczek(w zależności od charakteru podróży)i rezerwujemy... .Wszystko takie proste,szybkie.super!!!!Myślimy.....w obecnych czasach mamy tyle możliwości......
Siedząc któregoś dnia w pracy (a był to pochmurny deszczowy dzień) obserowałam przechodzących ludzi. Większośc z nich byla smutna, zabiegana, przytłoczona, zamyślona.Pomyślałam aaaa to pewnie pogoda tak na nich działa......Jednak udzielił mi się ich nastrój.Siedząc tak zaczęłam sobie marzyc, zastanawiałam sie gdzie bym chciała się teraz znaleśc hmmmm wyobraziłam sobie, że jest bardzo ciepło, słońcestrzela swymi zlocistymi promieniami, wszystko jaśnieje w ich blasku.Słyszę szum morza, biegnące i śmiejące sie dzieci.Na twarzach przechodniów maluje się szeroki uśmiech....:)Od razu zrobiło mi sie ciepło i przytulnie:)Poprawiłam sobie w ten sposób humor i jednocześnie dzień. I w ten sposób odbyłam swego rodzaju podróż tyle tylko,ze przez wyobrażnie....Tak chcialam podzielic się z Wami moim sposobem na brzydką pogodę, też jest szybki łatwy i tani;)

Brak komentarzy: